« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
1. razred PŠ Čara, 2020./2021.
autor: učiteljica Marina Šego
JA BALTAZAR !
AKO IMATE PROBLEM, KOGA ĆE TE MOLITI ZA POMOĆ? NARAVNO, BALTAZARA.
Pripremiti učenike za život znači naučiti ih rješavati probleme na prihvatljiv i kvalitetan način. Čineći to svakodnevno tijekom nastave primjenom inovativnih metoda kroz zabavne aktivnosti, uspjeh i zadovoljstvo učenika i učitelja neće izostati.
Temu smo obrađivali tijekom 2 školska sata
(hrvatski jezik i sat razrednika).
PRIPREMA: Već pri ulasku u učionicu učenike je dočekala lutka Baltazara (rad starijih generacija).
Stolovi i stolci su postavljeni ukrug oko lutke. Raspoloženje, interes i motivacija su time podignuti na višu razinu. Naravno, pitanja je bilo bezbroj, a očekivanja velika...
AKTIVNOSTI:
(izbor Baltazara se vrši izvlačenjem istih predmeta)
Svaki učenik/ca iznosi problem i ima ulogu Baltazara.
ISHODI:
OŠ HJ C.1.2. Učenik razlikuje medijske sadržaje primjerene dobi i interesu.
OŠ HJ A.1.1. Učenik razgovara i govori u skladu s jezičnim razvojem izražavajući svoje potrebe, misli i osjećaje.
OŠ HJ A.1.2. učenik sluša jednostavne tekstove, točno izgovara glasove, riječi i rečenice na temelju slušanoga teksta.
OŠ HJ A.1.4. Učenik piše školskim formalnim pismom slova, riječi i kratke rečenice u skladu s jezičnim razvojem.
OŠ HJ A.1.5. Učenik upotrebljava riječi, sintagme i rečenice u točnome značenju u uobičajenim komunikacijskim situacijama.
OŠ HJ A. 1.6. Učenik prepoznaje razliku između mjesnoga govora i hrvatskog standardnog jezika.
OŠ HJ B.1.1. Učenik izražava svoja zapažanja, misli i osjećaje nakon slušanja/čitanja književnoga teksta i povezuje ih s vlastitim iskustvom.
OŠ B.1.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta.
ODGOJNO-OBRAZOVNA OČEKIVANJA:
osr. A.1.1. Razvija sliku o sebi.
osr. A 1.2. Upravlja emocijama i ponašanjem.
osr.A.1.3. Razvija svoje potencijale.
uku A.1.3. Kreativno mišljenje: Učenik spontano i kreativno oblikuje i izražava svoje misli i osjećaje pri učenju i rješavanju problema.
uku D.1.2. Suradnja s drugima: Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć.
REFLEKSIJA UČENIKA: „ Hoćemo li se opet igrati Baltazara?”
REFLEKSIJA UČITELJICE: "Satovi u kojima sam uživala i beskrajno se zabavila."
Fotografije možete pogledati ovdje.