2021-06-28 13:41:48 Ogledni sat "Ja Baltazar" - rješavanje problema 1. razred PŠ Čara, 2020./2021. autor: učiteljica Marina Šego JA BALTAZAR ! AKO IMATE PROBLEM, KOGA ĆE TE MOLITI ZA POMOĆ? NARAVNO, BALTAZARA. Pripremiti učenike za život znači naučiti ih rješavati probleme na prihvatljiv i kvalitetan način. Čineći to svakodnevno tijekom nastave primjenom inovativnih metoda kroz zabavne aktivnosti, uspjeh i zadovoljstvo učenika i učitelja neće izostati. Temu smo obrađivali tijekom 2 školska sata (hrvatski jezik i sat razrednika). PRIPREMA: Već pri ulasku u učionicu učenike je dočekala lutka Baltazara (rad starijih generacija). Stolovi i stolci su postavljeni ukrug oko lutke. Raspoloženje, interes i motivacija su time podignuti na višu razinu. Naravno, pitanja je bilo bezbroj, a očekivanja velika... AKTIVNOSTI: Gledanje epizode animiranog filma Doživljajno- spoznajna motivacija (problemi u filmu): ocijeniti, argumentirati mišljenje. Interpretacija: razlikovati, izdvojiti, identificirati, izraziti riječima i rečenicama, analizirati i uspoređivati postupke likova, kritički prosuđivati. Generalizacija: objasniti, uopćavati, zaključiti. Problemska situacija: Svaki učenik/ca razmišlja i iznosi osobni problem radi kojega bi zatražio Baltazarovu pomoć. Drugi učenik/ca preuzima ulogu Baltazara a njihov zadatak je da napiše problem pravilnom rečenicom, osmisli, nacrta i napiše rješenje.
(izbor Baltazara se vrši izvlačenjem istih predmeta) Svaki učenik/ca iznosi problem i ima ulogu Baltazara. Stvaralaštvo: primijeniti, formulirati, napisati, nacrtati, demonstrirati Vršnjačko vrednovanje: Lista za procjenu Glazbena igra: Hodaj kao Baltazar! ( glazbena podloga: pjesma Baltazar)
ISHODI: OŠ HJ C.1.2. Učenik razlikuje medijske sadržaje primjerene dobi i interesu. OŠ HJ A.1.1. Učenik razgovara i govori u skladu s jezičnim razvojem izražavajući svoje potrebe, misli i osjećaje. OŠ HJ A.1.2. učenik sluša jednostavne tekstove, točno izgovara glasove, riječi i rečenice na temelju slušanoga teksta. OŠ HJ A.1.4. Učenik piše školskim formalnim pismom slova, riječi i kratke rečenice u skladu s jezičnim razvojem. OŠ HJ A.1.5. Učenik upotrebljava riječi, sintagme i rečenice u točnome značenju u uobičajenim komunikacijskim situacijama. OŠ HJ A. 1.6. Učenik prepoznaje razliku između mjesnoga govora i hrvatskog standardnog jezika. OŠ HJ B.1.1. Učenik izražava svoja zapažanja, misli i osjećaje nakon slušanja/čitanja književnoga teksta i povezuje ih s vlastitim iskustvom. OŠ B.1.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. ODGOJNO-OBRAZOVNA OČEKIVANJA: osr. A.1.1. Razvija sliku o sebi. osr. A 1.2. Upravlja emocijama i ponašanjem. osr.A.1.3. Razvija svoje potencijale. uku A.1.3. Kreativno mišljenje: Učenik spontano i kreativno oblikuje i izražava svoje misli i osjećaje pri učenju i rješavanju problema. uku D.1.2. Suradnja s drugima: Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć. REFLEKSIJA UČENIKA: „ Hoćemo li se opet igrati Baltazara?” REFLEKSIJA UČITELJICE: "Satovi u kojima sam uživala i beskrajno se zabavila." Fotografije možete pogledati ovdje. |
Osnovna škola Smokvica |